ninassfoton.blogg.se

Återbruk - Sjukt nöjd tjej

Kategori: Allmänt

 
Det är många som slänger denna sida. Men det gjorde inte jag. kunde inte vänta på att köpa ett papper som skulle passa och ville inte ta många små papper. Så helt enkelt vände jag sida. Målade först med en blyerts löst, mättade, suddade, gjorde om.. När jag tyckte det såg bra ut tog jag en tjockare svart penna och fyllde i. 
 
Ville ha en fin text med vårat namn så kollade lite på datorn och hittade ett som passade in. Rita av texten på ett papper från datorn, satte papperet mot fönstret och det större på och började att skissa av. Tog en mindre svart penna och fyllde i texten.  När jag kände att jag var klar stoppade jag tillbaka i ramen och la några vita papper bakom. Ställde tavlan där jag tyckte att den passade in!  
 
 
Fanns en lika dan tavla på en affär med en diamant för ca 500kr. Snål som man är gör man det själv och får man även våra namn på köpet helt gratis. Tog ca två tommar. 
 
Är grymt nöjd och riktigt stolt över mig,  
 
Här är resultatet. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: